Titlul proiectului: A global resource for online evidence-based veterinary medicine (ebvm) learning

 

Programul: Target 2 Grant, Royal College of Veterinary Surgeons - Knowledge, U.K.

Cod proiect: DFASGR4667 / Feb 2015 Research ethics reference: 81624, University of Bristol Faculty of Health Sciences

 

Director / Responsabil de proiect:
Urdes Laura (Feb.– Dec. 2015; Iul. 2019 - Dec. 2020)
Goran Gh. George (Ian. – Iun. 2019)

Membrii echipei de cercetare: Goran George (Facultatea de Medicina Veterinara, USAMVB)

Rezumat:
Studiul a fost realizat in trei stadii, dupa cum urmeaza:
Partea I (Feb.– Dec. 2015): Editarea resursei web (guidelines) de EBVM, destinata studentilor de la ciclul universitar si postuniversitar veterinar;
Partea a II-a (Ianuarie –Decembrie 2019): Actualizarea resursei EBVM online existente;
Partea a III-a (Ianuarie – Decembrie 2020): Crearea unei versiuni orientate către practicieni.
Resursa EBVM Learning http://www.ebvmlearning.org/authors/ este realizata de o echipa internationala, alcatuita din participanti din Europa, Africa, Asia, America de Nord si Caraibe, si cuprinde module online care descriu cele 5 etape ale medicinii veterinare bazate pe dovezi stiintifice: „ask”, „acquire”, „appraise”, „apply” si „assess”. Aceasta resursa educationala a fost editata si publicata in 2015, in parteneriat cu RCVS-K (finantator), avand la baza studii de caz, exemple si exercitii. In partea I a studiului, s-a luat in considerare opinia stakeholderilor, care au completat formulare tematice si au participat la interviuri structurate si workshopuri. Desi initial, proiectul a fost contractat pentru un an, finantatorul a acordat suport financiar ulterior, pentru actualizarea resursei online existente, si pentru a crea o resursa complementara, destinata practicienilor. Aceasta parte a vizat explorarea problematicilor identificate in cadrul cercetarii intreprinse in partea a II-a a studiului. Studiul a fost supusa aprobarii etice -GDPR- a Universitatii Bristol (Research Ethics Committee, FREC).

Website: http://www.ebvmlearning.org/abcs-of-ebvm/

Ref.: Promoting EVIDENCE-BASED VETERINARY MEDICINE through the online resource EBVM Learning: user feedback. Ellie Sellers, Sarah Bailie, Rachel Dean et al., Veterinary Evidence. Retinut spre publicare, cod ID: A-392-Article Text – 3092-1-2-20200711(1)

Submission URL: https://veterinaryevidence.org/index.php/ve/authorDashboard/submission/392