![]() ORAR
|
![]() STRUCTURĂ
|
![]() PLANIFICARE
|
![]() SITUAŢIE
|
![]() AVIZIER |
![]() REGULAMENTE
|
![]() FINALIZARE
|
![]() ACTIVITĂŢI
|
![]() SES. DE COMUNICĂRI
|
ORAR ŞI GRUPE
PLANIFICARE EXAMENE
- ZOOTEHNIE
- TEHNOLOGIA PRELUCRĂRII PRODUSELOR AGRICOLE
- PROTECŢIA CONSUMATORULUI ŞI A MEDIULUI
- CONTROLUL ȘI EXPERTIZA PRODUSELOR ALIMENTARE
ANUL I
ANUL I
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4101
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4102
ANUL I
ANUL I
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4103
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4104
ANUL II
ANUL II
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4203
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4204
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4205
ANUL I
ANUL I
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4105
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4106
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4107
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4108
ANUL II
ANUL II
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4206
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4207
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4208
ANUL I
ANUL I
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4109
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4110
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4111
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4112
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea ianuarie-februarie 2023 - Grupa 4113
- ANTREPRENORIAT ÎN PRODUCȚIILE ANIMALIERE
- TEHNOLOGII SPECIALE ÎN INDUSTRIA ALIMENTARĂ
- BIOSECURITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE
- EXPERTIZA PRODUSELOR AGROALIMENTARE
- FOOD SAFETY AND BIOSECURITY
ANUL I
ANUL I
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea de iarnă 30.01-19.02.2023 - Grupa I
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea de iarnă 30.01-19.02.2023 - Grupa II
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea de iarnă 30.01-19.02.2023 - Grupa III
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea de iarnă 30.01-19.02.2023 - Grupa IV
Planificare pentru examene și colocvii în sesiunea de iarnă 30.01-19.02.2023 - Grupa V
YEAR I
YEAR I
The exams and colloquiums planning 30.01.2023-19.02.2023 - Group 1
The exams and colloquiums planning 30.01.2023-19.02.2023 - Group 2
The exams and colloquiums planning 30.01.2023-19.02.2023 - Group 3
The exams and colloquiums planning 30.01.2023-19.02.2023 - Group 4
The exams and colloquiums planning 30.01.2023-19.02.2023 - Group 5
SITUAŢIE STUDENŢI
Logarea studenţilor pe platforma University Management System se face la link-ul
Logarea pe această platformă pentru studenţii români se face cu ajutorul CNP-ului
Cont: CNP
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 2750216232323
Parolă: 16-02-1975
Pentru studenţii străini se va folosi NUMĂRUL MATRICOL
Cont: Nr. matricol
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 112345
Parolă: 16-02-1975
Erasmus+ este programul Uniunii Europene pentru educaţie, formare profesională, tineret şi sport care se desfăşoară în perioada 2014-2020 şi reuneşte cele 7 programe europene de finanţare anterioare: Învăţare pe Tot Parcursul Vieţii, Tineret în Acţiune, Erasmus Mundus, Tempus, Alfa, Edulink şi programul de cooperare cu ţările industrializate.
Erasmus+ le oferă studenţilor oportunitatea de a studia în universităţi din alte ţări şi de a derula perioade de stagiu / plasament în instituţii publice şi private de pe piaţă muncii. Studenţii pot petrece până la 12 luni într-o altă ţară pentru o mobilitate de studiu sau practică, în cadrul fiecărui ciclu de studii. Mobilităţile de studiu în universităţi din alte ţări pot fi de la 3 la 12 luni, iar plasamentele în instituţii publice sau private de pe piaţă muncii pot fi de la 2 la 12 luni.
Personalul din învăţământul superior şi personalul invitat din întreprinderi beneficiază de oportunităţi de predare, iar personalul didactic şi nedidactic are acces la formare.
Erasmus+ înseamnă învăţare, colaborare, soluţii creative, inovare şi conectare cu piaţă muncii.
Contact:
Dr. Ecaterina Ştefan
Coordonator instituţional Erasmus+ USAMV Bucureşti
Serviciul Relaţii Internaţionale (Corp A, Rectorat, parter)
E-mail: [email protected]
Documente:
- Carta Erasmus 2014-2020 & Erasmus Policy Statement
- Regulament de organizare şi funcţionare (ROF) al programului Erasmus LLP- valabil şi pentru Erasmus+
- Act adiţional la ROF privind recunoaşterea academică
- Learning Agreement for studies
- Bilateral Agreement UASVM Bucharest
- Acorduri bilaterale
- Ghidul Erasmus+ al studentului USAMV
- Erasmus Online Linguistic Support - OLS
AVIZIER
În curs de actualizare.
REGULAMENTE ȘI FORMULARE
Formulare:
- Anexa 1 - Contract de studii universitare
- Anexa 2 - Convenţie de stagiu de practică
- Anexa 3 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul absolvenţilor
- Anexa 4 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul renunţării la studii
- Anexa 5 - Anunţ situaţii personale
- Anexa 6 - Cerere pentru motivarea absenţelor
- Anexa 7 - Cerere pentru învoiri în situaţii speciale
- Anexa 8 - Formular de răspuns către studenţi prvind cererile de învoire
- Anexa 9 - Cerere solicitare îndrumare cadru didactic
- Anexa 10 - Planificarea examenelor şi a colocviilor
- Anexa 11 - Cerere pentru susţinerea examenului cu o altă grupă
- Anexa 12 - Cerere pentru susţinerea examenelor în afara sesiunii
- Anexa 13 - Cerere pentru reexaminare
- Anexa 14 - Catalog pentru evidenţa notelor/calificativelor acordate pentru evaluarea activităţii profesionale a studenţilor
- Anexa 15 - Cotestaţie
- Anexa 16 - Cerere pentru înscriere în an suplimentar
- Anexa 17 - Cerere pentru certificarea ECTS
- Anexa 18 - Formular şi procedură pentru analiza colegială a activităţii studenţilor
- Anexa 19 - Cerere pentru reluarea studiilor întrerupte
- Anexa 20 - Cerere transfer de la un program de studii la altul
- Anexa 21 - Cerere pentru transfer între facultăţi
- Anexa 22 - Cerere transfer de la o universitate la alta
- Anexa 23 - Cerere pentru reînmatriculare
- Anexa 24 - Avertisment scris
- Anexa 25 - Notificare privind ridicarea bursei
- Anexa 26 - Notificare privind suspendarea dreptului de cazare în căminele studenţeşti
- Anexa 27 - Notificare privind exmatricularea
- Anexa 29 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii
- Anexa 30 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii în urgenţă
Regulamente:
- regulamentele pot fi vizualizate aici.
FINALIZARE STUDII
1. ZOOTEHNIE - Iunie 2022
2. TEHNOLOGIA PRELUCRĂRII PRODUSELOR AGRICOLE - Septembrie 2022
3. PROTECȚIA CONSUMATORULUI ȘI A MEDIULUI - Septembrie 2022
1. ANTREPRENORIAT ÎN PRODUCȚIILE ANIMALIERE - Septembrie 2022
2. TEHNOLOGII SPECIALE ÎN INDUSTRIA ALIMENTARĂ - Septembrie 2022
3. BIOSECURITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE - Septembrie 2022
4. FOOD SAFETY AND BIOSECURITY - June 2022
Sesiunea de comunicări științifice
Sesiunea de comunicări științifice
a studenților Facultății de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere 2021
Sesiunea de comunicări științifice a studenților Facultății de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere urmărește dezvoltarea abilităților de cercetare pentru studenții aflați în ciclurile de licență, masterat și doctorat din cadrul USAMV București, dar și din facultățile de profil din țară.
Perioada de desfășurare: 20 mai 2021
Termene importante:
- 29.04.2021: transmiterea titlurilor lucrărilor, numele autorilor și a cadrului didactic coordonator pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- 17.05.2021: trimiterea lucrarilor in format ppt pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- 18.05.2021: afisarea programului final site-ul facultății la secțiunea sesiunii
- 20.05.2021: sesiunea de comunicări științifice a studenților
Lucrările vor fi susținute online în format Power Point.
Programul sesiunii poate fi vizualizat aici.